מיתוג לעסק חדש

מיתוג משחק תפקיד מרכזי כאשר אתה מעוניין להקים עסק עם נוכחות ייחודית בשוק, תוך הבחנה ברורה בין העסק שלך לבין למתחרים.

חבילת המיתוג של SRY תעזור לך ליצור סיפור מעניין, עם בידול עסקי וזהות ברורה של המותג בקרב קהלי היעד שלך.

תוכן עניינים

מיתוג. נעים מאוד.

מיתוג, מכירים? רבים חושבים שמיתוג הוא פעולה שבה מייצרים לוגו לעסק, ודי.

בפועל, מיתוג מתייחס למעטפת שיווקית שמייצגת את העסק שלכם – כן, לוגו כלול בה כמובן, אך גם הדרך בה נציגי השירות שלכם מדברים עם הלקוחות, הטקסט באתר האינטרנט, המארז בו נשלחים המוצרים ללקוחות, ואפילו הצבע בו צבועים קירות המשרד. כל אלו (ועוד) מייצרים ייצוג לעסק, מעין דימוי, או חוויה כוללת ושלמה, שנקראת – המותג.

איך המותג שלכם נראה? אילו תחושות הוא מעורר במי שמסתכל עליו? שקורא אותו? שמדבר איתו? האם יש בכלל מותג שמייצג את העסק? אנו ב-SRY DIGITAL מתמחים ביצירת זהות מותגית חזקה, כזו שמשפיעה, שנחקקת היטב בראש ובלב, ומייצרת תדמית חיובית לעסק שלכם. תדמית זו, בתורה – מייצרת ומשפרת מכירות.
אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולשמוע איך אנחנו מייצרים הצלחות שמתחילות במיתוג מוצלח.

 

שלושת השלבים של תהליך מיתוג לעסק חדש

סיכום של שלושת השלבים העיקריים בהליך מיתוג עסק חדש עם bold:

1. השלב הראשון: פגישת אפיון והיכרות

השלב הראשון בכל פרויקט מיתוג, הוא פגישה לצורך אפיון העסק שלך. במפגש ההיכרות, נשמע ונלמד על הרעיון של העסק שלך, התחום, היעדים והמטרות, אודות השירותים או המוצרים, מי הם הלקוחות האידאליים, ומה החזון והמטרות.

השותפות שלנו עם לקוחותינו בתהליך המיתוג, היא המפתח להצלחת הפרויקטים שלנו. ההיכרות מולך במסגרת מפגש האפיון, נותנת לנו תובנה גדולה על העסק שלך ומסייעת לקבל את התמונה המלאה כדי לתפור לעסק שלך את החליפה המתאימה להצלחה.

2. זהות המותג: מביאים את המותג לחיים

לאחר שהכיוון של המותג שלך הוחלט, נתחיל להביא אותו לחיים.
שלב זה הוא השלב החשוב ביותר במסגרת מיתוג לעסק חדש, שלב בו אנחנו הופכים את הרעיון למשהו מוחשי. תהליך זהות המותג שלך כולל בתוכו מספר מרכיבים, בניהם: עיצוב לוגו, הקמת נכסים דיגיטליים (אתר אינטרנט, ערוצים / חשבונות ודפים עסקיים ברשתות חברתיות רלוונטיות), עיצוב לדפוס (כרטיסי ביקור, ניירת עסקית, פולדרים ועוד..), סרטון תדמית ועוד.

זהות המותג שלך זו הזדמנות נהדרת לקחת את הרוח של העסק שלך ולהפוך אותה למשהו קיים שאנשים יכולים לראות ולהכיר. זוהי הזדמנות להוסיף נקודה של בידול המותג שלך ולהגדיר את העסק שלך יוצא דופן חזותית אל מול המתחרים שלך.

3. ממריאים לאוויר: נכסים דיגיטליים ושיווק

אתר אינטרנט, דפי נחיתה, דפים עסקיים וחשבונות שונים ברשת הם נכסים דיגיטליים שאתה צריך כדי לקדם את המותג החדש שלך. הם מציידים אותך בלהגביר את ההיכרות על המותג שלך ולשמור על קשר עם הקהל שלך.

אנחנו נדע להקים עבורך כל נכס אינטרנטי אשר יביא איתו ערך עסקי וצורך ממשי.

מטרת הליבה של אסטרטגיית המיתוג שלנו היא להפוך את המומחיות של העסק שלך לגלוי יותר בפני קהלי היעד שלך. באמצעות שיווק נכון של הנכסים הדיגיטליים שניצור, נוכל להגיע לאותם גולשים פוטנציאליים עבור עבורך ולהמיר אותם ללקוחות שלך.

 

הפרויקט הבא יכול להיות שלכם