ניהול מוניטין דיגיטלי

מוניטין דיגיטלי זו התדמית של המותג שלכם ברשת, ואת התדמית הזו אתם ממש לא רוצים לסכן. מישהו כתב עליכם ביקורת שלילית? כתבה עם סיקור לא משהו מככבת בראש תוצאות החיפוש?

ביקורות רעות ותכנים שליליים יכולים לפגוע ברווחים שלכם, אבל אם תפעלו בזמן – תוכלו לצמצם את מידת הנזק ואפילו להעלים אותו לחלוטין, ממש כאילו לא היה. זה בדיוק מה שאנו ב SRY DIGITAL עושה עבור הלקוחות שלנו.

תוכן עניינים

תוצאות חיפוש רעות יכולות לקרות לאנשים טובים

אם עד היום לא שמעתם את המונח "מוניטין דיגיטלי" כדאי שתכירו אותו עכשיו.
מוניטין דיגיטלי הוא התדמית של העסק שלכם באינטרנט – כל תגובה שנכתבה, כל שיתוף שבוצע, כל המלצה שלקוחות כתבו בפורום כלשהו או בפייסבוק (וכל רשת חברתית אחרת), כל אלו בונים ומשפיעים על המוניטין הדיגיטלי שלכם.

לכל אזכור כזה יש פוטנציאל להשפיע על תדמית העסק, לחיוב, או לשלילה.

 

יש עליכם תוצאות חיפוש שליליות?

יום בהיר חיפשתם את השם שלך ב Google וגיליתם תוצאות שחורות? הלקוח חיפש את שם העסק שלכם ומצא ביקורות שליליות וסיפורים רעים שגורמים לו להמשיך בחיפוש אחר הספק הבא? הייתם רוצים שזה יקרה? אנחנו משערים שלא. אז מה בכל זאת אפשר לעשות במקרים כאלו? זו המומחיות שלנו.

 

טיפול נקודתי ויעיל

אנו יודעים לקדם תוצאות וביקורות חיוביות באופן כזה שיידחקו את התוצאות הפחות טובות למיקום רחוק יותר ופחות רלוונטי. אנו יודעים למפות את האזכורים השליליים ואת עוצמת ההשפעה שלהם, בין אם הן מופיעות בתוצאות החיפוש של Google, ובין אם הן מופיעות בפורומים, אתרי אינדקסים וכד'.

 

חושבים קדימה

הטיפול באזכורים שליליים הוא רק חלק מניהול המוניטין הדיגיטלי. בנוסף לזה, אנו נדאג לייעץ ולהנחות כיצד ליצור וכיצד לשמור על מוניטין חיובי בעולם הדיגיטלי. מהם הצעדים הנכונים בפתיחת חשבון הנושא את שם העסק? כיצד להתמודד בשוטף עם תגובות (טובות ורעות)? כיצד לחזק את המוניטין באתרים ופלטפורמות נוספות? על שאלות אלו ועוד, אנו נענה במסודר וננחה למשך כל הדרך – עד להצלחה המובטחת.

הפרויקט הבא יכול להיות שלכם