דף הבית » מיתוג לעסק חדש » כיצד פרסום דיגיטלי עוזר להצמיח עסקים?
תחום השיווק הדיגיטלי צפוי לעבור שינויים מרחיקי לכת בשנת 2022 ויכול להיות שלא תאהבו חלק גדול מהשינויים האלה. הכוונה אינה דווקא לשינויים בהיבט התחרותי. אתם כבר יודעים שמדי שנה, תחום השיווק הדיגיטלי נעשה יותר יקר ויותר תחרותי. זו עובדה.
כדי לבחור, תצטרכו לפני הכל לענות על כמה שאלות, כמו למשל:
התשובות לשאלות אלה עשויות להיות מבלבלות אף יותר מהשאלות עצמן.
לשיווק מסורתי יתרונות משלו ורוב בעלי העסקים מכירים אותם היטב.
רובם כבר השתמשו בשיטות השיווק האלה והם יודעים מה יהיו התוצאות.
העברת המערכת וצוות העובדים מהשיטות המסורתיות לדיגיטליות היא משימה גדולה, הכרוכה ביצירת קמפיינים בדרך חדשה וגם בשינוי של הלך הרוח כולו בחברה.
העולם כולו נמצא במכשירים הניידים בימינו. שם רובנו נמצאים כ – 4 שעות ביום בממוצע, אך בכל זאת עסקים רבים דבקים בשימוש בשלטי חוצות, חוששים לעשות את השינוי.
השיווק הדיגיטלי מאפשר לבעלי עסקים לבחור את תקציב השיווק המתאים להם ולשלוט בו באופן מלא. עוד דבר שהשתנה לטובה בעקבות השיווק הדיגיטלי הוא ה CPL – cost per lead – כלומר – אתם משלמים רק על לידים אמיתיים וחמים, שהגיעו אליכם.
"40% מבעלי העסקים, טוענים כי השימוש בשיטות שונות של שיווק דיגיטלי מאפשר להם חיסכון משמעותי בהוצאות השיווק על שירותים ומוצרים"
פרסום דיגיטלי מאפשר לכם למדוד כל הקלקה של הלקוחות על קישור, כל כניסה לאתר שלכם, שימוש בדפי נחיתה, צפיה בסרטונים ועוד. כך אתם יכולים לזהות דפוסי התנהגות וקניה של הלקוחות שלכם, כמו למשל – באילו שעות הם פעילים ברשתות החברתיות, איזה סוג של פרסומות פועל עליהם ביעילות המרבית, אילו מבצעים מושכים אותם יותר וכו'.
כל אלה מעניקים לכם תובנות מפורטות על קהל היעד שלכם, כדי שתוכלו ליצור מודעות פרסום ממוקדות במיוחד. כמות ואיכות הנתונים שאפשר לאסוף בעזרת השיווק הדיגיטלי היא פנטסטית.
יכולות המיקוד של המסרים הנכונים לקהל היעד הנכון הן מדהימות ואינן מסוגלות להתקיים באמצעי השיווק המסורתיים.
לסיכום: שיווק דיגיטלי מסייע לעסק שלכם ליישם טכניקות ואסטרטגיה שימשכו יותר תנועה לעסק. תנועה שתהיה איכותית, שתספק יותר המרות (המרה=מעבר מפרסומת דיגיטלית לרכישה אונליין).
אין באמור מעלה כדי להפחית מערכו של השיווק המסורתי.
זהו אמצעי שיווק חשוב ויעיל, אבל עסקים קטנים ובינוניים צריכים להתחיל לאמץ גם את אמצעי השיווק הדיגיטליים. מעבר לדיגיטל יביא הכנסות וצמיחה גבוהים יותר.
שיווק קיים כדי למקד את המסרים הפרסומיים הנכונים לאנשים הנכונים. שיווק דיגיטלי קיים כדי לעשות זאת ביעילות.
SRY – משרד פרסום דיגיטלי אשר נוסד במטרה להציע פתרונות מיתוג ופרסום מתקדמים בעולם האונליין, בהתאמה אישית לפי גודל וצורכי המותג.