

אם עד היום לא שמעתם את המונח "מוניטין דיגיטלי" כדאי שתכירו אותו עכשיו.
מוניטין דיגיטלי הוא התדמית של העסק שלכם באינטרנט – כל תגובה שנכתבה, כל שיתוף שבוצע, כל המלצה שלקוחות כתבו בפורום כלשהו או בפייסבוק (וכל רשת חברתית אחרת), כל אלו בונים ומשפיעים על המוניטין הדיגיטלי שלכם. לכל אזכור כזה יש פוטנציאל להשפיע על תדמית העסק, לחיוב, או לשלילה.
יום בהיר חיפשתם את השם שלך ב Google וגיליתם תוצאות שחורות? הלקוח חיפש את שם העסק שלכם ומצא ביקורות שליליות וסיפורים רעים שגורמים לו להמשיך בחיפוש אחר הספק הבא? הייתם רוצים שזה יקרה? אנחנו משערים שלא. אז מה בכל זאת אפשר לעשות במקרים כאלו? זו המומחיות שלנו.
אנו יודעים לקדם תוצאות וביקורות חיוביות באופן כזה שיידחקו את התוצאות הפחות טובות למיקום רחוק יותר ופחות רלוונטי. אנו יודעים למפות את האזכורים השליליים ואת עוצמת ההשפעה שלהם, בין אם הן מופיעות בתוצאות החיפוש של Google, ובין אם הן מופיעות בפורומים, אתרי אינדקסים וכד'.
הטיפול באזכורים שליליים הוא רק חלק מניהול המוניטין הדיגיטלי. בנוסף לזה, אנו נדאג לייעץ ולהנחות כיצד ליצור וכיצד לשמור על מוניטין חיובי בעולם הדיגיטלי. מהם הצעדים הנכונים בפתיחת חשבון הנושא את שם העסק? כיצד להתמודד בשוטף עם תגובות (טובות ורעות)? כיצד לחזק את המוניטין באתרים ופלטפורמות נוספות? על שאלות אלו ועוד, אנו נענה במסודר וננחה למשך כל הדרך – עד להצלחה המובטחת.
אנו בונים אסטרטגיה מותאמת אישית לפי אפיון אישי מולך, שכולל את מטרות ניהול המוניטין, הנושאים החיובים אותם נציף ברשת והתכנים השליליים שנדאג להעלים מהחשיפה של הגולשים.
5 טיפים שיסייעו לכם בניהול המוניטין שלכם בשוטף:
היו כנים, היו שקופים. אמון הוא מצרך קשה להשגה, והוא המפתח הראשי ביצירת מוניטין חיובי לעסק.
הכו בברזל בעודו חם. נתקלתם בתלונה? הגיבו תוך זמן קצר ובאופן שירותי ונימוסי ככל האפשר ("תודה שעדכנת, אנו מודעים לבעיה ופועלים נמרצות כדי לטפל בה בהקדם")
נצלו הזדמנות. כל פידבק הוא הזדמנות ללמידה ושיפור. נסו למצוא את הערך בפידבק שקיבלתם ושפרו את המסר או השירות בהתאמה.
היו רציניים. אם אתם לא מצליחים להתמודד עם ניהול המוניטין בעצמכם – שכרו איש מקצוע מומחה!
פוטנציאל לליד? תגובות מיידיות ומקצועיות לפידבקים שאתם מקבלים יכולות בהחלט לייצר לקוחות נוספים והכנסה מכיוון שלא ציפיתם לו. זכרו זאת כשאתם מגיבים ברשת לתלונה שקיבלתם. אפשר בהחלט להפוך לקוח ממורמר ללקוח שחווה תיקון ורוכש פעם נוספת.