

תהליך של קידום אורגני הוא מורכב ולא תמיד התוצאות מגיעות תוך זמן קצר. יחד עם זאת עם הניסיון שצברנו, פיתחנו מרכיבים לנוסחה שרשמה כמות של הצלחות והביאה תוך זמן קצר למגמת עליה בתנועת המבקרים האורגניים באתר ובהמשך גם בפניות והמכירות. הנוסחה כוללת ארבעה מרכיבים מרכזיים:
שלב המחקר הוא מהחשובים ביותר בתבנית העבודה שלנו. הוא כולל חקר של ביטויים רלוונטיים שהקהל שלך מחפש בגוגל, מה נפח החיפושים הממוצע בכל אחד, ומי הם המתחרים שלך בתוצאות האורגניות.
בתהליך זה מתבצע יישור קו באתר לטובת התאמה של כל התוכן שנמצא בו למנועי חיפוש. זה נעשה באמצעות בעזרת הנגשה ותיוג נכון של תוכן, שיפור טעינה של רכיבים, מיקוד התוכן למחקר הביטויים ועוד.
בכדי לחזק את הטענה שמדובר באתר אמין ואיכותי, נדאג על בסיס קבוע לפתח באתר תוכן רלוונטי שיפנה לקהל, ובמקביל נייצר גם קישורים מאתרים סמכותיים אשר יצביעו לגוגל כי מדובר באתר מקצועי.
היכולת הטובה ביותר להשתפר היא למדוד.
באמצעות מעקב וניתוח כמות והתנהגות של המבקרים שיגיעו לאתר מתוצאות החיפוש האורגניות, נפיק דוחות ומסקנות לשיפורים באתר.
באמצעות אופטימיזציה לתוכן ולרכיבי האתר יחד עם תהליך של פיתוח קישורים סמכותיים לאתר, נוביל את האתר למיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש האורגניות ב Google, כאשר גולש שיחפש ביטויים שקשורים באופן ישיר לשירות / מוצר שאתה מספק הוא ייחשף למותג שלך, יבקר באתר שלך ויבצע את אחת מההמרות שנגדיר (ביצוע רכישה / ישאיר פניה / יחיוג ישיר וכו').
ההשקעה בשירות אורגני משתלמת מאוד לטווח הרחוק ומביאה איתה 2 יתרונות בולטים: